7 Ekim 2010 Perşembe

Sakarya Üniversitesi Genel Sekreteri Doç. Dr. Zafer Demir, beklenildiği gibi görevinden ayrıldı.

Sakarya Üniversitesi Genel Sekreterliğini 16 yıl yaparak Sakarya Üniversitesinin en eski akademisyenlerinden biri olan Doç. Dr. Zafer Demir, bir ay önce yıllık izine çıkmıştı.

İzinde iken görevinden ayrılacağı konuşulan Demir beklenildiği gibi izin dönüşü görevinden ayrıldı.


Üniversiteye gelerek arkadaşlarıyla vedalaşan Demir daha sonra Üniversiteden
ayrıldı.
Demir'in Bilecik Üniversitesi Rektörlüğü için kulis çalışmaları yaptığı biliniyor...
Bu arada Demir'den boşalan Genel Sekreterliğe Genel Sekreter Yardımcısı H.
İbrahim Kaya vekâlet edecek.

10 yorum:

  1. sevgi deniz23:39

    ... Gitsin. Çok şükür dualarım sonunda kabul oldu. Ama gitse de hiçbir şey değişmez. Onun gibi
    bir sürü çakal var üniversitede. Bu adam nasıl can verecek çok merak ediyorum. O kadar kişinin
    hakkı var üstünde. Özellikle benim. Kesinlikle hakkımı helal etmiyorum. Yeni görev yerindeki tüm
    personele ALLAH Yardım etsin diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hüseyin saray23:39

    Yahu arkadaşlar bu kişinin ayrıldığı filan yok. Elinizde bir yere atandığına dair belge var mı?
    Kadrosu Teknoloji bölümünde… Kolay mı 16 yıllık saltanatı bırakıp da gitmek. M.E. Rektör olsun
    (Aday dahi olmamalı) direk Genel Sekreter… Gerçi Zafer Demir MHP vekillerinden sözü almış kesin
    M.E. ı rektör yapıyor. Ama anlamadığım bu MHP den mi AKP den mi geçiyor. Bunu aday ve rektör
    belli olunca anlıcaz. Her şeyin bir bedeli var. Bizler bu bedeli Fazlasıyla ödedik sanıyorum. İnşallah
    sıra (tabii ki Güvendiklerimiz sağlam durabilirse )Programa katılan başkanlarda. M.E a da biz çok
    güvenmiştik. Sayıştay olayında bizi arkamızdan vurdu…

    YanıtlaSil
  3. Doğru Söyler23:40

    Demek bu sefer pabuç pahalı geldi… Tez tüydü… Müslüman Türk mlüğr yaşarır dürüst insan
    olmadığı söylenir... Şahinle geldi… Mal mal varlığı bir incelemeye tabi tutulmalı… Sakarya’dan
    neler götürdü… Ağızlarına bal çaldıkları tutuştu şimdi… Kimyalarını bozdu bir sürü dürüst çocuğun
    ve idarecinin ama kullanıldılar… Ama balla beslendiler... Maaşlarının üstünde yaşadılar den,
    iyopr. Dedikodu bu asma duman her yerden çıkmaz ki... Helal mi Allah bilir… Hakkı yenenlerin
    vebali çıkacak tabii… Becerikli midiler… Kolay mı kullanıldılar düşünüp tövbe etmeleri için bazıları
    uzaklaşmalı tabii... İşini bilen zeki adammış,,

    YanıtlaSil
  4. LÜTFÜ LAYIK23:40

    Bol şans ZAFER BEY, Şans; tavlada 4'e kadar yardım eder derdi bir büyüğümüz, bakalım size ne
    kadar yardım edecek

    YanıtlaSil
  5. sakaryalı23:40

    Allahım sana şükürler olsun. Gözün aydın SAÜ Yeni rektör ve idareciler ile durmak yok yola devam.

    YanıtlaSil
  6. Adsız02:04

    Canı Cebinde
    Söylenecek çok şey var burda; allahın adaletine sığınıyorum.Belki ilerleyen günlerde yazarım.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Beni de sırtımdan hançerlemişti 2007 yılında. ben orda okurken işimiz düştü rektörlüğe saatlerce kapısında bekledik babamla beklesin beklesin demiş 4 saat beklettikten sonra toplantıya gidiyorum gitsinler demiş. Neyse bende o zamanlar devlet bakanı olan akrabamız Kürşat TÜZMEN e gittim olayları bir bir anlattım ordan telefon gelince, bizi ceketinin önünü ilikleyerek karşıladı kapıda o..... ondan sonra ahbab olduk sürekli arayıp halimi hatrımı sorar oldu, ondan sonra bi vaatler bi vaatler, sana iş bulcam, senin hedefin coca cola olmalı, seni ingilizce kursuna göndercem, sana açık çek ne kadarsa parasını vercem,senin her türlü yanındayım, Kürşat beyler nasıl, selam söyle vs. neyse ben sonra İST. ÜNİV. ne geçtim, son sınıfa geldiğimde bi gün ben bi arıyım dedim bir anda telefonlarıma çıkmaz oldu ( tabii okul bitiyor ya vaatleri var ortada), arayıp sormaz oldu, sırtımdan bıçakladı beni, bi gün makamında otururken telefon geldi, oradaki koonuşmaları kayda alsam kesin silivri de yatıyordu şu anda, ama düşmez kalkamaz bir ALLAH onun da çocukları var(Elif, Oğuzhan),Elif i yıllık 50 milyar verip amerika da okuttu) elbet ahım üzerinde Zafer DEMİR, seninle bir gün yine karşılacağız, ama o gün senin için hiç de parlak olmayack, göreceksin !

    YanıtlaSil
  9. Adsız11:15

    insanlıktan nasibini almamış adi. Okumuş ama adam olamamış lafını tam anlamıyla taşıyor. Allaha havale ediyorum.

    YanıtlaSil
  10. Adsız09:32

    Bu şimdi bizim okulda okulu bırakcam bunun yüzünden.

    YanıtlaSil